äckliga gubbar på tuben finns det överallt!

Min dag:
1. Åkte till skolan och älsklingen sov kvar.
På tuben satte det sig en kille bredvid mig och jag såg i
fönstret i spegel bilden hur han verkligen satt och glodde på mig.
Och jag ville inte flytta på mig heller.
Hade verkligen lust att peta ut hans ögon men det vågade jag ju inte.
2. Kom till skolan och hade en fullt normal skoldag.
3. Åkte med samir och hichem hem,
hichem sa idag att han verkligen har saknat mig och
jag har verkligen saknat dig mer min bror ifrån en annan mor haha.
4. Kom hem och åkte direkt med mami och klippte mig.
5. Jag sitter här och är halvt död.
6. Ska plugga sen mysa med sis
men tll sist det bästa:
DESPERATA HEMMAFRUAR! WOHO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0