Hon bara springer iväg.

Ahapp,
jag kan ju börja med att säga att jag är usel på att upptadera för tillfället.
Men allt annat tar min tid och det känns lite kasst.
Men jag lever ju faktiskt inte för bloggen.

Iallafall så igår
så kollade vi på den där skräckfilmen.
Jag kan ju inte säga att den var läskig men den sätter sig på psyket?
Tycker att ni borde se den,
jag gillar psykiska grejer.

Sen idag åkte jag till skolan så trött som jag va.
Och vet ni vad min lärare hade gjort?
Hon hade råkat elda upp första sidan av mitt repotage?
Haha och jag tycker att jag är klantig men vad måste hon vara då?

Sedan efter åkte jag direkt hem till dennis,
som sega som sjutton och jag var skit stressad,
för vi skulle på Johanna.W:s modevisning.
Det va kul, sen efter åkte vi och fika på söder.

Efter någon timme åkte jag hem så seg som jag är!
Juha hämtade upp mig sen åkte vi och handlade.
Jag vet faktiskt inte vad som är med mig idag?
Har inte riktigt vart mig själv och känner mig jätte konstig?
Det är nog bara för att jag är så trött.



Shiiet vad jag bara lägger ut gamla bilder?
Ska ladda kamera batteriern tills imorrn.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Fin bild på dig där. Ha de bra

2009-11-07 @ 01:35:35
URL: http://dannejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0