Home sweet home

Är hemma nu en snabbis,
men ska spendera kvällen och natten i sätra.
jag va så trött imorse att jag råkade åka till Fittja?
Då är man trött.
Skolan gick bra,
fick mvg på arbetsätt och lärande,
sne Vg på en svenska insändare,
sen fick jag bara vg på arbetsmiljö?
Jag gick till lärar´n och kollade och jag hade haft rätt på alltihop?
Vafan fick jag bara vg då?
Han stod där som ett frågetecken och sa att han skulle kolla om de tills imorrn!
Jag är så duktig i skolan jag veeet . . .
Iallafall så skrev mami till mig, saknar henne redan.
Ni tycker jag gör en stor grej utav dte hela,
men hon har ALDRIG lämnat mig.
Det är alltid jag som har lämnat henne . . .
Det är inte samma sak när hon lämnar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0