Halloween

Först jobbade jag ju,
men det gick snabbt.
Sen åkte jag hem och visste inte vad jag skulle göra?
Halloween fest? Chillkröka? ingen aning.
Men bestämde mig iallafall till slut, sen började jag bråka med dennis.
Eller bråk och bråk? Jag blev besviken och sur.
Varför får man alltid reda på saker dagen efter?
Men tog en dusch för att börja fixa mig,
sen får jag smsa om att han är på väg till mig för att prata.
Aja tänkte jag han "kommer" ju verkligen?
Sådär brukar killa säga för att man bara ska,
" men nej du behöver inte komma, vi glömmer det bara "
Så förväntade mig inte alls att han skulle komma.
Killar brukar ju alltid vara så fega också!
Men dom har ju rätt,
jag skulle inte ha åkt hem till dennis om vi bråka?
Specielt inte om han inte svara på mina samtal eller sms.
Otroligt pinsamt.

Iallafall så la jag mig i sängen för att vila en snabbis,
men somnar dessvärre. . . .
Sen blir jag väckt av gustav som säger att dennis här?
Jag blev faktiskt skit förvånad.
Alla går ut ur rummet och jag känner att dennis sätter sig på sängen.
Vi löste det <3
Jag blev faktiskt riktigt imponerad av att han kom
och av det han sa.
Men jag började fixa mig och sen åkte vi och möte alex & navid,
sen gick vi hem till dennis för han skulle byta om.
Sedan gick vi hem till hasna där massa satt och kolla på skräckis.
Vi gick iallafall och drack sen
& det blev lite hey baberiba.

Men men  . . .
Klockan halv fem somnade jag i älsklingens armar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0