Webcam

Shit jag har blivit beronde av att visa mig i cam.
Då menar jag inte att jag strippar eller visar mig för andra,
utan att sitta och lippa och sånt.
Det är grymt kul, ni borde testa haha.
Man ska ALDRIG visa sig i cam, gör inte det.
Personen kan spela in det osv!
Just don`t do it!
Men nu tillbaks till lippandet!
Jag brukar faktiskt inte skämmas när jag gör såna grejer.
Varför skulle jag liksom?
Man får ju larva sig hur mycket man vill.
Men jag kan skämmas över annat.
Som t.ex. igår när Anton satt vid matbordet med mi familia.
Så berätta mamma en skit pinsam sak,
att jag hade bajsat på mig när jag var liten när hon nästan körde av vägen.
Då hade jag lust att kasta ut henne igenom fönstret.
Fast jag gjorde det inte, för orkar inte köpa nya fönster.
Plus, tänk på hur kallt det skulle bli utan fönster en hel natt?


Nu ska denna söta, undrabara, osminkade brud lägga sig i sängen och sova.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fan håller du på med? du e ju förfan sjuk i huvet du tror du e fett fin men tyväääär du är fulare än min göööt när ja bajsar!!!

2009-05-05 @ 12:59:17
Postat av: Anonym

va fan håller du på med? du e ju förfan sjuk i huvet du tror du e fett fin men tyväääär du är fulare än min göööt när ja bajsar!!!

2009-05-05 @ 13:00:09
Postat av: Anonym

va fan håller du på med? du e ju förfan sjuk i huvet du tror du e fett fin men tyväääär du är fulare än min göööt när ja bajsar!!!

2009-05-05 @ 13:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0