Älskling, jag är hemma.

Nu är jag hemma, ganska skönt faktiskt.
Sov hemma hos bästis igår.
Fick eget täcke så jag slipper frysa haha.
Johanna rycker alltid täcket av en haha.
Fast upptäckte en anna rolig sak.
Jag vaknade av att jag nästan låg på henne, som om att hon vore min pojkvän.
Sen vaknade jag av att hon alltid hade armbågen på mig.
Vi har någon slags dragningss kraft till varandra haha!
Sen imorse åkte vi och sola.
Ska visa min bruna mage sen.
Efter det mötte jag ***** och prata,
nu är det "vapenvila".
Känner mig fett stolt.
Vi satt lugna och prata normalt.
Hade lovat mig själv innan att inte flippa ur för det gör inget bättre.
Sen gick inte min buss hem förräns efter tjugo minuter,
så skulle gå hem.
Men på vägen möte jag Anders som skjusade hem mig på mopeden.
Men nu måste jag plugga, fota min bikini, packa och sen ska Linnea sova här.


Vi i väntan på tuben.


Ego.


Visst har jag blivit lite brownie?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0