Jag är en riktigt dålig förlorare

Det blev ingen bio istället blev det bowling.
Först var vi och handla lite och jag handla såklart fler näspiercingar för tappar alla.
Sen när vi skulle bowla så fick vi döpa varandra,
jag döpte mamma till fiskhjärnan och hon mig till mongo!
Sen började tävlingen.
Vi spelade i en och en halv timme för han som jobba där la på tid.
Jag tror han flörta lite med mamma haha (aa)
Men bara efter tio minuter ville jag lägga av!
Mina klot flög alltid i den där jävla rännan på sidan medans mamma fick strike hela tiden.
Efter att ha förlorat fyra omgångar så fick jag ha såt där skydd så att den inte ramla ner,
då VANN JAG!
Efter det åt vi, riktigt gott!
Men fortfarande skräpmat, jag måste börja vara nyttig.
Problemet är att jag intalar mig själv att jag inte skulle klara av det och därför klarar jag inte av det heller.
Vill man klara något så måste man intala sig själv och verkligen ha motivationen.


Bara för att jag kände mig som en fotograf när jag tog bilden.


Bara lilla/stora jag!





Några bowlingbilder!


Oooopps i did it again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0