Ibland står världen allt stilla

Gick inte till skolan idag för säkerhetsskull,
mår skit illa och den där magvärken kom tillbaka inatt så vet inte om jag är magsjuk.
Igår kväll firade vi iallafall min låtsaspappa som fyllde 38,
sen vann jag 100 kronor på hästarna men det räcker ju inte långt haha.
Sen hände inte alls mycket,
förutom när jag skulle sova så höll dom på att störa mig med en jävla pump.
Fast tillslut fick jag sova.
Sen inatt vaknade jag med sådär i magen igen fast det gick över efter tio minuter sen vaknade jag när klockan ringde,
fast det blev ju ingen skola så somnade om.
Sen vaknade igen och har hört att kolsyra är bra för magen så,
klunkade i mig en hel jordgubbsvin flaska utan alkohol som hade kolsyra i sig,
fast efter det mådde jag bara ännu sämre.
Och sen dess har jag pluggat,
Det kan låta sjukt, men när man är sjuk då är det bästa tiden att plugga på.
För då har man inget att tänka på, så då lär man sig bäst.
Iallafall jag,
för när jag ligger i sängen och tycker synd om mig själv så passar det perfekt att dra fram
något man ska plugga på och fördriva tiden med det.
'Plus att jag vet att jag har mycket att plugga på så har lite skuldkänslor.
Först ska jag kunna spanska verb i preteritum,
sen måste jag skriva massa engelska refelektioner för jag måste gå in på djupet mer,
sen har jag no prov,
och på måndag har jag matte prov, vg-nivå.
Ja måste klara det bra för blev besviken på mitt g dels prov.
Sen för fem minuter sen skulle jag vara lite rolig,
jag ska alltid hålla på med glas vatten.
Så tänkte hälla ett på min låtsaspappa,
problemet blev bara de att jag råka slänga iväg glaset också,
och de hamnade vatten överallt som jag MÅSTE torka upp,
tänk på konskvenserna innan du gör något!


Lillebror som kom imorse.

Kommentarer
Postat av: S

haha, tack så mycket!

ha en fortsatt mysig kväll :)

2009-03-20 @ 18:08:20
URL: http://foodfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0