Veckans lista

Nu var det några söndagar sen så här kommer den igen....... Veckans Lista.



1. Språkresor- Nu är jag helt uppspelt till min språkresa.
Jag tror att jag kommer lära mig mycket och jag kommer bli betydligt bättre på Engelska.
Kan faktiskt inte hitta något negativt med det?
Det ska bli kul att åka med tjejerna innan vi skiljs åt i gymnasiet.
Om man får chansen måste man ju ta den.
Jag har inte hört någn säga att dom ångrar sin språkresa!

2. Hårspray- Jag tycker hårspray är som att lura sig själv!
Man tror att det fungerar för att på reklamerna får dom volym men i verkligehten fungerar det ej!
Iallafall inte för mig, det fungerar i en timme sen ligger håret ner igen.
Vill företagen bara lura en?

3. Fetto mat- Hur gott är det inte med fettig mat.
Jag kan äta hur många bregott paket som helst . . .  mums.
All slags skräp matt är gott och man skulle äta det varje dag om man kunde,
fast sen kommer man till vikten.
Självklart ska man äta det man känner för men riktig husmanskost är också gott.
Varför kan inte fetto mat vara nyttigt?

4. Lov- Om man fick önska vad man ville skulle jag vilja ha lov hela tiden.
All stress försvinner och man slipper plugga för att hålla betygen uppe.
Man kan bara slappa och göra vad man vill.
Lov är ett stort plus under skoltiden,
det är nästan så att man räknar dagarna tills nästa lov börjar.

5. Butteriks-
Världens bästa butik!
Direkt man ska köpa paket vet jag exakt vart jag ska leta.
Dom har roliga och udda saker, allt man behöver! ( förutom vardagliga saker )
Den butiken ligger definitvt på plus sidan!

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

ah tack desamma gumman :D



vad sker ikväll då ?

2009-01-11 @ 19:35:06
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0