Vad roligt ( tråkigt ) man kan ha det?

Har vart uppe till och från, har fått en jävla slemhosta nu?
Frescht va? Speciellt när man hostar tills man spyr för att slemet vägrar att komma ut!
Har iallafall klätt på mig för ska till skolan och göra provet sen ska jag hem igen.
Idag har jag ju igentligen dans också men de missar jag! Alltid något roligt man ska missa . . . .
Karma, vad har jag gjort för att bli sjuk?
Nej men nu ska jag åka till skolan för orkar inte sitta här och vara sjuk.
Fast måste ju erkänna att det är ju otroligt skönt att bara få ligga i sängen och kolla på filmer.
Fast i slutändan är det inte lika roligt?
Efter en dag i sängen är man ju så uttråkad så man gör vad som helst för att bli frisk,
sen missar man ju såklart saker i skolan som man måste ta igen.
Aja ska se om Danni är i skolan också för vi behöver prata.
Ska försöka vara lite mogen nu,
Att jag skrev om det på bloggen var faktsikt lite onödigt.
Fats man kan ju inte alltid göra allt rätt . . .
Fast även om man inte gör allt rätt är man PERFEKT!
Nej men nu måste jag dra.
Ska bara ta halva paketet ipren haha, dom hjälper mot allt.
Önska mig lycka till med provet  nu. . . Ciao!




Dagens outfit:



Pärörhängen, affär på drottningatan.
Linne, ?.
Stickad kofta, Cubus.
Svarta mjukisar, H&m.

Kommentarer
Postat av: L i n d a

Lycka till!

2009-02-18 @ 10:01:16
URL: http://crazylinlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0