ready or not? Here i come . . .

Åhh är skit trött så lär ju sova gott iallafall utan sömnproblem.
Har kollat på den nya filmen med Angelina Jolie,
den var bara ett K!
Jag är mer för komedier . . . .
Jag har kommit på mitt drömyrke nu också,
det är att ha en egen tv-show?
Fan vad kul det skulle va?
Aja sitter här nu i min rosa mjukisdress och gör ingenting!?!
Har plockat upp allt skräp ifrån golvet och fixat och donat?
Jag kan inte sova i ett rum där det ligger saker överallt?
Eller kan, kan jag ju?
Men det är ansträngande.
Kom på att det är skola imorgon och konstigt nog ser jag fram emot det?
Man får umgås med vännerna och sen är det bara en skön känsla?
Kan inte fatta att jag nyss sa så men det är ju så jag känner.
Kom och tänka på en störande grej också.
När man åker till skolan då ligger varje hårstrå rätt och outfiten är bra,
fast sen när man kommer hem då ser sminket hemskt ut,
håret ligger inte perfekt och man ångrar sitt klädval?
Nje nu msåte jag sova min skönhetsdröm,
sov så gott och dröm om " miss perfect " . . .

Hemma:


I Skolan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0