Nu ska vi äga backen flickor!

Ska snart iväg och ta hål i näsan, sen ska jag mötta Johanna och sen ska jag sova där.
Sen imorgon bär de av till Kungsbergert!
LÄÄÄÄÄÄNNNGGGTTAARR!
Hoppas bara jag inte gör bort mig i backen, men då får sig alla andra ett gott skratt iaf!
Har lovat mitt ex att göra en dubbel bakåt volt på skidor?
Så om jag inte skriver mer så är jag död.
Att jag alltid ska öppna munnen säger jag bara!
Idag har jag iallafall vart i skolan som varje dag nästan . . .
Fick mig ett gott skratt iallafall haha.
Vi hade musik och så sa jag att Samir rappade på skolavslutningen en gång,
då började vår musiklärare låtsas hitta på en rapplåt.
Då sjöng han " jag letar fittor på stranden",
fast han sa igentligen " jag graffitar på stranden".
Haha jag var helt säker på att det var fittor han sa så jag dog nästan av skratt,
fast sen sa Hichem att han inte sa det! Då förstördes det roliga . . .
Jag börjar nog få problem med hörseln för hör skit dåligt?
Får väl kolla upp det där någon gång.
Men nu ska jag faktiskt ta och packa mina saker, kommer inte hem förräns imorgon kväll.
Juste om ni ser några heta brudar i backen, vet ni vilka de är ;)







Min älskade kusin som kanske kommer till sportlovet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det blir fint med hålet!

lägg in bild idag du kan väl låna hennes dator? :)

2009-02-12 @ 17:19:33
Postat av: julia

vill du ha fler besökare grattis ? klicka då på länken och följ instruktionerna som finns där http://www.viraltrafik.se/?baramej

2009-02-12 @ 22:58:46
URL: http://juliahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0