Alla hjärtans vän dag

Somnade direkt igår haha, inte så konstigt eftersom att det var en låååååång dag!
Såna dagar klarar jag inte av så jävla bra!
Klev iallafall upp imorse så stod frukosten klar, mumma.
Jag är alldeles för lat för att ens orka göra frukost åt mig själv,
det blir oftast bara ett glas oboy fast ibland försöker jag vara nyttig och ta något.
Det har iallafall blivit så den senaste veckan, jag orkar bara inte.
Har iallafall precis gjort iordning mig ska bara vänta på mamma.
Sen ska jag till Johanna och Johanna där jag ska fira alla <3 dag.
Det här kommer bli den bästa alla hjärtans dag ever, ska ju fira den med dom jag verkligen älskar.
Sen är jag så trött på alla kedjebrev man får om att man ska få reda på en vem den rätte är idag mm . . .
Bullshiet, om man ska hitta den rätta får man leta själv!
Om det ens finns en rätte . . . .

Dagens bilder/Outfit:


Så här ser sängen ut tänk då hur golvet ser ut?
Jag mår dåligt när det är stökigt i rummet, kan knappt sova!


Jag langar pose haha.


?


Dagens outfit.

Kommentarer
Postat av: HannaB

Hejsan söt, och glad alla hjärtans dag :)

Hur är det med dig?

Kram Bpd

2009-02-14 @ 18:29:11
URL: http://bejlaperidott.blogg.se/
Postat av: HannaB

Hejsan söt, och glad alla hjärtans dag :)

Hur är det med dig?

Kram Bpd

2009-02-14 @ 18:29:13
URL: http://bejlaperidott.blogg.se/
Postat av: syran

haha, vad söt du va i percingen ...

de passade dig ..

ha en super bra alla hjärtna dag gumman ..

älskar dig syster ,

<33

2009-02-14 @ 21:39:52
Postat av: Ellinor

Hihi, vi har likadana gardiner som du i vardagsrummet!:)

2009-02-17 @ 20:16:01
URL: http://ellinoorh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0