Vilka är ni?

Nu har jag en fråga till er?
Vilka är ni som läser min blogg,
det vore kul att veta.

Skriv vilka ni är och vad ni tycker är bäst med min blogg,
så kommer jag bli jätte glad ;)




Föressten så funderar jag på att skaffa hårförlängning igen,
sånt som sitter i håret.
För er som inte vet det så hade jag extentions i håret,
fast tog ut det och köpte clips istället.
Men det va otroligt skönt och slippa sätta i clips varje dag måste jag säga,
fast det va skit jobbigt att ta hand om det.
Aja får se hur jag gör,
vill man vara fin får man lida pin.


Kommentarer
Postat av: Amanda <3

jag läser din blogg .

2009-12-19 @ 15:17:27
Postat av: Anonym

Jag är fjorton, fyller femton snart och är kompis med din kusin. Jag läser din blogg för att du skriver skitbra så att man orkar läsa och liksom intressantasaker och inte bara typ "idag hade vi matte i 40 min, trååkigt.." aa, du fattar? det skulle vara kul om du hade en frågestund någon gång =)

2009-12-19 @ 15:41:48
Postat av: Anonym

Nej emma, du passar så bra i kort det framhäver ditt vackra ansikte med fina drag. Och du passar heller inte så bra i långt hår eftersom du har kanske inte rätt ansiktsform , men ta inte illa upp nu, för du passar JÄTTEBRA i kort eller mellanlångt hår.

2009-12-19 @ 18:43:05
Postat av: amanda

jag läser din blogg. den är asbra när du uppdaterar mycket :)

2009-12-20 @ 11:35:25
Postat av: jennifer

Jag läser din blogg för att jag har gjort det i typ ett år om inte längre och jag tycker den e jätte bra.

Jag går typp i din lillesyrras klass eller hon går i a och jag i b.

2009-12-20 @ 16:30:35
URL: http://jenfaas.blogg.se/
Postat av: mia

hej,jag läser din blogg varje dag och tycker den är jätte bra!:)

2009-12-20 @ 17:07:01
Postat av: Linus ( http://honkallaslinus.blogg.se/ )

linn läser :}

2009-12-22 @ 22:16:44
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0