Stressad dag

Igår kväll mådde jag skit dåligt,
hade värsta stickningarna i hela kroppen,
tänkte ringa mamma men tänkte
" jag väntar i en timme och ser vad som händer ",
sen somnade jag . . .
Stackars älsklingen var jätte orolig och kunde inte sova,
för han låg och kolla så att jag andades och så.
Urgulligt!

Sen idag åkte vi till skärris med kevin, johanna och alex.
Köpte min nyårs outfit på hm,
hade ju presentkrot där så va ju tvyngen och spendera det,
har fan inga pengar kvar!!
Har gjort av med över 4000 sen julafton, aj de känns.
Men dte är mitt nyårslöfte, bli eknomisk.
Sen kom mami och hämta mig och nu ska jag till älsklingen igen.

Han har lagat mat till oss sen ska jag fira nyår borta.
Så hörs och ses dagen efetr Nyårsafton, kisses.




Lägger in alla bilder då också, orkar inte nu hehe (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0