Det pirrar inte i min mage

Imorgon är de Julafton,
då ska de först firas med mamma, juha och mormor osv.
Fats innan det ska vi ut och hugga gran och jag ska klä den,
ska pimpa dne till max.
Hänga upp foton på mig i den kanske?
Sen senare blir det bio me älsklingen.

Det är första året jag inte är nervös eller spänd för Julaftonen,
vet redan vad jag kommer få.
Ett kuvert med pengar och hjärt högtalare till ipoden av små killarna,
sen presentkort och pengar av dom andra.
Vet vad ungarna kommer få också,
guitarr hero med trumset och allt till xbox,
wii och massa fotbollsprylar och leksaker.
Jag förstår att man gillar julen mer när man är liten.


Jag för en minut sen,
skit sliten och har älsklingens tröja på mig,
fast nu är den min!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0