Själsfrände och Kärlek


Innan jag börjar skriva mitt inlägg så har jag utsett en vinnare och det blev http://lisso.blogg.se .
Ska självklart ha en ny tävling  snart måste bara skaffa pris.
Congratulations!


Har precis druckit en kopp te med halva koppen socker, jag måste ha socker annars går det inte! Kollade lite på Idol också fan vad vissa har talanger själv vet jag inte vad jag är bra på kanske på att hjälpa folk med deras relationer, jag kan hjälpa alla förutom mig själv. Låg i sängen och prata med Jacob och helt plötsligt kom min låtsaspappa in och sa: Har du sett råttan som låg död? har den i min händer. Jag såg något grått så hoppade till men då var det bara damm haha dom ska alltid driva med mig. Antingen för att jag e så dum och går på allt eller för att de inte finns någon annan att driva med? men men ...... Har tänkt lite på mig och Jacob, vi har känt varandra rätt så länge och därför känner vi varandra utantill. Jag vet exakt vad han ska svara på vissa saker i telefon och till och med hans mellan namn, frågan är om det är bra att starta en relation när man vet allt om den andra? Jag tycker både och. Det är ju alltid roligt att få lära en person i början av en relation det är ju oftast det man utvecklar men den personen kan ju också ha sidor man verkligen inte gillar och där tar det slut. Däremot om man känner personen väl innan kanske det blir lite tråkigt fast samtidigt vet man hur personen fungerar och tänker mm. som kan vara en fördel i vissa fall. Det roliga med mig och Jacob är att vi oftast tycker olika men vi respekterar det och kan skoja om det. I vissa fall är vi lika och i andra som skilda världar, ena stunden bästa vänner andra ett par hur ska detta gå ? Bra.
Ska sitta uppe en stund till, mamma kommer inte hem förräns tolv för hon är på musikalen rea så slipper henne några timmar. Ska kolla på Bee movie nu, sussa gott?



Många vill se mig osminkad, så här har ni mig helt UTAN smink.



Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

tack detsamma! ;D puss

2008-09-24 @ 21:49:31
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Shanelle

Jadå, bara bra!

Självdå? =)

Kraam

2008-09-24 @ 22:33:59
URL: http://shanellep.blogg.se/
Postat av: Lisso

Åh! Gud vad roligt! Jisses det piggade verkligen upp hela min morgon! Gud vad roligt! Jag mailar min adress direkt!

Kram

2008-09-25 @ 05:26:32
URL: http://lisso.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja den var jätte bra! :)

2008-09-25 @ 07:08:19
URL: http://otteer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0