Oturs dag



Idag har det vart en olycklig dag för min del. Vaknade en timme försent av att min låtsas mamma väckte mig och fråga om jag inte skulle upp. Fixade mig snabbt men sen kunde jag vila ut för hon var snäll och skjusa mig till skolan. Men det första jag gjorde när jag klev upp var att kolla mig i spegeln som var knal gult sen drog jag på mig leopard strumpbyxorna så hetsat så råkade rycka sönder dom på ena sidan. Väl i skolan kom jag på att jag glömt mitt so arbete hemma som skulle in idag! Efter sista lektionen var det spexfotot och jag såg ut som en mupp och självklart var det självpoträtt också! Här är lite bilder:




Vill man bara inte äta upp honom?


Kommentarer
Postat av: BejlaP

haft en bra dag ? :)

2008-09-29 @ 17:51:39
URL: http://bejlaperidott.blogg.se/
Postat av: Evelina

Naaaw vilken söt liten kille!^^

2008-10-02 @ 16:25:01
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0