Dagen som vart



Var i skolan som vanligt och hade bland annat svenska och so och sista lektionen var spanska. Någon som har något tips för att få in glosor i huvudet? Pluggar in saker men glömmer det alltid!?! Imorgon har jag matteprov så önska mig lycka till.



Har börjat tänka på linjer i gymnasiumet jag vill gå på, här är tre oliak alternativ:
* Beteendevetenskap- Vill bli psykolog men det är tio års utbildning och då är livet nästan slut.
* Designlinjen i Nacka- Älskar design men det är svårt att lyckas inom design men vill man verkligen något så lyckas man.
* Journalisitik - Skulle verkligen vilja bli journalist och få skriva hela dagarna.

Alla tre vill jag verkligen plugga men det är verkligen svårt? Hur ska man kunna välja rätt? Det är ett riktigt svårt beslut och man vill ju inte ångra sig heller. Vad tror ni jag skulle passa som ?

Vill bara passa på och gratta Linus som fyllde fjortis igår:


Kommentarer
Postat av: jessica

det är ju bra det då :)

min dag har varit riktigt bra . din då? :)

2008-09-30 @ 17:42:04
URL: http://absolutejessica.blogg.se/
Postat av: Elin

Förlåt, men nu ser du ut som en ÄKTA fjortis. typ mera än din syrra! du var mmmmmmyyyyyyyyyckeet finarfe som bruynett

2008-09-30 @ 17:46:35
Postat av: N

bra då ;)

det är bara bra, självdå?

2008-09-30 @ 18:09:50
URL: http://ninaronnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0