Jävla bellme

Mina verk .....




Gick in på bellme.se och såg den där platttången som jag skulle beställa. Men NEJ då fungerar de inte att fakturera utan att man ska vara tvungen att kontakta en annan och köpet stängs klockan tolv ikväll. Så nu ska jag åka näst nästa måndag och köpa istället eftersom den andra rosa jag skulle beställa tydligen inte var så bra. Fan vad jag hatar internet just nu! Min mobil som jag beställde tillexempelt som gick sönder och det kostade mer och fixa den än att köpa en ny! Fan vad sur jag e nu!
Någon av er som ÄLSKAR internet?



GOD NATT SÄGER JAG BARA!
HÖRS IMORGON PUNKT,PUNKT,PUNKT . . . . .

Kommentarer
Postat av: sanne

sv: Det går lite upp och ner men för tillfället är det helt okej. Själv då? :)



Och ja, jag ÄLSKAR intrenet, haha ;)

2008-10-14 @ 22:54:32
URL: http://sjakobsen.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: haha spis finns :) men inte ugn och frys :(

2008-10-14 @ 23:37:23
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0