trevlig lördags natt

Jag måste tyvär meddela en sorgsen ska . . . . . Jag vann!
Haha men det var roligt haha vi satt med webcam och gjorde miner!
Sen sov ju syrrans tjejkompis och kill kompis här så efter att Jesper loggade ut så kollade Viktor och jag på Wanted.
Tyvär somnade jag mitt i han satt och kolla själv haha . . . .
Sen klev jag upp åtta imorse för att ge pappa sin present, hhan fick såna där raggar tärningar och juts nu har jag precis sluta tagit bilder på Theo.
Drömde inatt att jag blev knivhuggen så nu ser jag mig själv hela tiden på marken med en pöl av blod, fett läskigt.



Två åringen med fjällräven jacka haha, nästa michellin gubbe!


Små barnen . . . .


Syskonen hos pappa.


Han skulle lungt passa som tjej.


Pappa har gjort det fint.

Nu måste jag hoppa in i duschen för ska på middag hos farfar.
Har inte hunnit svara på någons kommentar men ska försöka senare!
Pussar & Kramar

Vem av ungarna tror ni har kissat på sig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0