Jacob förstörde min dag

Klev upp morse tog på mig syrrans skinnstövlar som jag knappt kunde gå i.
Jag lyckas inte gå i dom höga skorna men hon lyckas!?!
Hade mattetest och blev nöjd faktiskt . . . .
Sen var dagen helt okej tills jag stod på tågstationen hem.
Då började jag och Jacob smsa, min ex bästis och min ex pojkvän, världens sämsta kombination.
Han tycker att jag är onödig och att jag e ett barn och inte har förändrats ett dugg.
Nehe men då måste ju du vara pedofil eftersom att jag tydligen är ett barn och du var tillsamans med mig?
Jag ligger tydligen i ett lågt stadium men han ligger ännu lägre men jag tänker inte säga varför för någonstans går gränsen? Han skrev att han inte vill snacka med mig men har jag bett han göra det?
Jag ångrar att vi blev tsm för nu är hela våran vänskap förstörd. . . . .
Jag sa att den inte skulle bli det men den blev det och nu finns det inget kvar . . . . .




Jag trodde faktiskt att det skulle vara han & jag även fast jag tog paus. . . . .
Pauser är Bullshit!!!




Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

hehe track tack :D



kolla in mitt senaste inlägg åh hjälp mej om du har lust !

2008-11-10 @ 17:01:33
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: Melina

ha en bra kväll

2008-11-10 @ 17:48:10
URL: http://mmelina.se
Postat av: Annamellita

Paus ska man aldrig ta.. sällan det funkar sen igen.

2008-11-11 @ 12:07:24
URL: http://annamellita.blogg.se/
Postat av: okänd

att du ens orkar skriva detta inlägg när du säger att du inte bryr dig? patetiskt att du håller på som du gör. haha

2008-11-11 @ 17:00:46
Postat av: axel

Patitiskt var ordet !

2008-11-14 @ 18:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0