Min andra Julafton

Så nu har jag firat Jul hos pappsen också.
Hel släkteskaran är här förutom dom i norrland! fast ska ju ditt på nyår . . .
Fick jätte mycket fina saker och just nu sitter jag i min favorit.
Jag säger bara en sak: Paris Hilton!
Min killkusin ska sova här inatt och Erik heter han.
Han har världens bäsat bokstav i sitt namn E!
Sen gjorde jag nyss bort mig totalt . . .
Vi sitter här i datarummet och så ska jag lyssna på han samtidigt som jag skriver i bloggen.
Jag hängde inte alls med vad han sa .. . . .
Så slutar det med att jag säger:
- Sorry men vi tjejer är inte gjorde för att kunna göra två saker samtidigt som er killar.
Självklart så ska de ju vara tvärtom!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0