Försovning


The wave : nedre våningen.


Gissa vem som har försovit sig? Jo jag . . .
Min buss som jag ska ta går om tio minuter så är bara en halvtimme försenad!
Har ingen foundation eller puder på mig idag använder den tiden till bloggen här lite snabbt.
Idag ska jag till min riktigt mormor,
det låter konstigt men min mamma är adopterad av sin låtsasmamma eller vad man ska säga!
Fast dom har vi ingen kontakt med längre, jävla svikare! ( kan berätta en annan gång)
Men iallafall så vi ska till henne på middag, jätte mysigt.
Har inte träffat henne på ett tag, sist när jag träffa henne köpte hon massa saker till mig.
Det känns lite hemskt, man ska ju ta hand om dom gamla även fast hon inte är gammal.
men liksom man får alltid saker ifrån morföräldrar & farföräldrar.
Dom kanske känner sig tvingade?
Är iallafall fett nervös inför morgon dagen, ska ju till zap models.
Ååh jag kan se mig själv som klantärslet som kommer klanta till det!
Nej nu måste jag springa ciao!


Kommentarer
Postat av: haniini

Absolut,

Snygga bilder :)

2008-12-11 @ 09:28:53
URL: http://haniinidevil.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart hitta du bilderna från the wave?:p

2008-12-11 @ 17:19:31
Postat av: Cassandra

Gud vilka fina bilder där längst ner, du är skitsöt :D

2008-12-11 @ 20:45:31
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0