En mysig kväll

Kom nyss hem ifrån att ha tillbringat hela kvällen i stan med Tony.
Först gick vi till donken och åt sen skulle vi åka skridskor i kungsträdgården men gissa vad?
Det var stängt!?!
Så vi kunde alltså inte hyra skridskor och åka som ett ispar på isen uatn vi gick därifrån!
Hallå vem vill inte åka skridskor som en mysig sak i julvimlet?
Aja de är bara dom som förlorar pengar på det . . . . Losers!
Så vi gick runt och kolla sen gick vi och åt igen.
Vi pratade skit mycket och det kändes verkligen skönt,
Vi har ju inte träffats på ett tag och mycket har hänt.
Det blev också otroligt mycket skratt,
men som sagt ett gott skratt förlänger livet.
En annan rolig sak är att jag slog ner honom (aa) 1-0 till miss perfect!
Haha sen var det en kille på tunnelbanan till kungsträdgården som skickade en slängkyss till Tony,
han är inte bög haha.
Undra varför killen trodde det?
höll iaf på att dö av skratt.
Här kommer iallafall några bilder:


Min gulliga brorsa som fick rita på pappas bord innan jag gick.


Just Emma.


Nk:s fina julskylting och det här är min favorit!
Den ser så mysig ut.


Haha världens skönaste bild på Tony daaa Gangster.


Vad är de som är så annorlunda med denna bild då?


Antingen är de kameran som det är fel på,
eller så är vi bara allmänt fula?


Tack för den . . .


Min fina pose.


Min gris pose!


Min "jag är ett ljushuvud" pose.


Min " jag är överlycklig" pose.


Min " mitt liv suger" pose.


Min " jag vill här ifrån" pose.


Miss perfect säger jag ba!

Kommentarer
Postat av: Amanda

sköna bilder :) <3

2008-12-21 @ 23:50:18
URL: http://bambies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0