En hemsk dag

Har inte kunnat skriva för har vart på Dannis och Amandas dansuppvisning
och dom var GRYMT duktiga, bra gjort tjejer.
Sen har jag vart hemma och idag har min pappa och hans fru bröllopsdag så ett stort grattis.
Även fast det låter som om min dag vart super bra har den vart hemsk!
Min syster har svikit mig och jag som fan skyddat henne på sista tiden,
det slutade med att hon ryckte sönder mitt silver hjärt halsband som jag alltid har på mig.
Sen vill jag fortfarande byta skola men får inte . . .
Allt bara suger!
Nu låter jag som en tonåring som har pms men allt suger verkligen!
Visst man kan utstråla glädje och lycka men vad ska man göra?
Ska jag gå runt dyster & helt off?
En postiv sak är att jag har Jacob min ängel, im loost whitout you.
Åååhh varför kan dte inte vara sommar orkar inte vara deprimerad.
Helt ärligt ser jag inte ens fram emot jul i år det känns så onödigt med jul!
Okej paket är väl roligt men det känns lite egoistiskt . . . . . .


Grattis på andra dop dagen eller vad man säger?
För ett år döptes du min lilla gullunge.


Ibland känner jag verkligen inte igen mig själv ?


 

Nej nu ska ner och äta bakelser pappsen har köpt!
Tänker svika er och inte skriva mer men har ont i huvudet och lite överallt så ska bara lägga mig ner och drömma mig bort. Ciao på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0