Happinessssssssss

Yes, har beställt min nya data nu,
den kommer om fyra veckor och mami va snäll och betala den.
Men bara om jag sköter mig hemma!!!

Sen så har jag installerat norton också så nu är jag inne på min sida.
Vilken tur jag har idag haha!!

Men sådan tur har jag inte!
Dennis har feedat mig så mycket så mina bröst får inte plats i min bikini!!
Eller i någon bh eller kan ha en men den måste tvättas,
så idag blir de bh löst!
Aja, jag dör nog inte.

Har ätit en god frukost med bebisen cokså,
vi drack chai latte också för har köpt sånt tee.
Med sirap och så, det blir mums mums.

Men nu ska jag fixa mig börjar jobba klockan fyra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dennis har feedat mig så mycket



vad betyder det ?

2010-03-05 @ 16:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0