Det finns inget som betyder mer . . .


( Bild tagen hos fredrick )


Kommentarer
Postat av: Alexandra

fin bild =)



föresten, jag har dig på min bloglovin.. gjorde ju en bloggpaus för ett tag sen så undrar om du fortfarande har kvar mig?:) Annars får du gärna lägga till mig igen om du tkr min blogg är intressant:D

2010-03-06 @ 00:34:17
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

e det en kille framför dig?

2010-03-06 @ 09:54:08
Postat av: Natalie

Heejj! :)



älskar din blogg asså, du borde stå på samma nivå som blondinbella (aso jag menar med flera läsare nu (= )



och joo jag ville fråga; brukar du platta håret ?

om du brukar göra det OFTA.. använder du ngt medel innan du plattar typ som ex.värmeskydd elr hair lotion eller ngt sånt?



puss och kram, hoppas du har det bra :)

2010-03-06 @ 20:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0