Saknar dig så mycket att det gör ont i mig.

Satt nyss och kolla igenom massa bilder i familje mappen,
och så hittade jag massa bilder jag lagt in på theo som är min lillebror,
och då tänker jag på hur jävla mycket jag saknar honom.
Det var över ett halvår sen jag såg den lilla solstrålen,
men fick prata med han i telefon för två veckor sen.
Då kände jag verkligen hur tårarna nästan rann ner för kinden . . .
Det är så jobbigt att tänka på allt.
Jag kommer ihåg den dagen du föddes,
jag va på Gotland och fick ett glatt samlat ifrån pappa
och dagen efter när jag kom hem mötte pappa mig och vi åkte till dig.
Och du var så liten och ynklig,
Gosh vad man ville äta upp dig!
När jag valde den väg jag valde ville jag inte välja bort dig,
det var samma sak med Jossan,
det var aldrig meningen att skilja på alla.
Dom vuxna skiter jag fullständigt i men inte mina syskon.
Jag skulle välja ert liv framför mitt.
Och vovvarna saknar man också . . .
Jag kommer först ihåg micha,
vi va på skid semester i Norge?
och så såg dom på ett plakat utanför ica en lapp,
där det stod att en kennel sålde rottis valpar mm.
Sen åkte dom och köpte dig.
Och sen några år efter köpte dom max.
Den dagen kommer jag också ihåg . . .
Jag gick i femman och kom precis hem ifrån min klassresa,
och så ser jag jossan komma springandes.
- PAPPA HAR KÖPT EN HUNDVALP!
och så sprang man till bilen och såg dig sitta där i framsätet,
med dina stora öron och din stora nos haha.
Du var mycket bättre än grisen jag var lovad.
Åhh jag hatar att tänka tillbaks,
men ändå sitter jag och ler.
Det finns ju så många fina minnen.
Jag kommer bara ihåg ett dåligt,
de va när  Theo skrek hela vägen i bilen till göteborg och hem.
Fyfan vad jobbigt de var,
då ville jag faktiskt strypa ungjäveln.
Men man ska tänka positivt,
för jag vet,
att jag någon dag kommer att se er igen . . .







Jag och Theo.



Jag och Max.

Sis & jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0