opps!

Fiskarna (19/2 - 20/3)

Någon i din närhet ser ut att bära på en del information som är utomordentligt värdefull för dig. Det verkar vara någon som du ser upp till som har ett råd eller som kan vägleda dig i ett viktigt beslut som ligger framför dig. Under helgen kommer du känna att du vill slå av hjärnan och bara ägna dig åt sådan underhållning som inte kräver för mycket tankeverksamhet.

Jag insåg nyss när jag läste min blogg att jag tagit fel stjärntecken.
Ibland är man lite halv virrig.
Men till saken så tror jag inte mer på horoskop för det!
Det här stämmer inte heller förutom det sista,
jag vill faktiskt stänga av hjärnan.


( Gammal bild )

Jag var också bara tvungen att räkna ut när jag kommer att dö:

Kvinna :
Du är en kvinna, och du kan inte ändra detta. Men detta är ett fakta, sett statistiskt, lever kvinnor längre än män..

Hälsosam BMI :
Fortsätt det bra arbetet! Du vet, människor med en för hög BMI har en större risk att drabbas av en hjärtattack.

Fysisk träning :
Träning förstärker dina lungor och hjärta och förhöjer metabolismen. Dessutom risken för hjärt och kärlsjukdomar, nedbryttningar, övervikt, diabetes, högt blodtryck och muskelsmärta avsmalnar när du tränar. Utövandet av en sport håller dig spänstig och hälsosam. Du ser bra ut, du har en bättre figur, du blir inte lika lätt trött och din immunitet mot sjukdomar förstärks.

UPPMÄRKSAMMA! Stress :
Stress är inte bra för din hälsa. Studier visar att stress kan ha ett dåligt inflytande på din hälsa.

Icke-rökare :
Du är en av turgubbarna, fortsätt med det! Studier visar att förväntade livslängd kommer kortas ner betydligt genom rökning.

Icke-drickare :
Bra! Drickande av alkohol emellanåt gör ingen skada, det kallas njutning. Någon som dricker varje dag mer än 5 glas alkohol dör 10 år tidigare än någon som dricker emellanåt.

Du kommer med säkerhet bli 92 år gammal.


Du har fortfarande 76 år kvar !


Räkna ut de kan du göra här:
( Tryck på iconen )

När kommer jag att dö? Räkna ut din förväntade livslängd

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej vännen!

är allt bra med dig? Hoppas de:)

vad händer för dig nu för tiden?

kram

2009-03-30 @ 10:44:51
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0