min & jacobs historia ...

Förkortar den nu så får jag berätta mer någon annan dag för somnar snart.
 
1. Jag lärde känna han igenom min syster,
och första gången vi träffades kom han med blommor ifrån sin trädgård.
Vi blev på g men det slutade där . . . . Vi hade inte kontakt på ett år tror jag?

2. Vi blev bästa kompisar, vi tältade och sånt.

3.  Vi blev på g igen . . .  det slutade där med!

4. Han bytte skola till min och blev sedan tillsamans med en tjejkompis till mig,

5. Vi blev på g igen och denna gång blev vi tillsamans,
fast det tog slut efter en månad.
Sedan blev det bråk . . .

6. Vi blev på g igen . . .  fast det slutade ännu en gång!

7. Vi hade en dejt idag . . . . .



Hur ska vi ha det igentligen min superman?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0