kallt hjälper inte emot ont i halsen?

Igår kväll kunde jag verkligen inte sova!
Inte för att jag inte var trött utan mådde så jävla dåligt, trodde jag skulle spy vilken minut som helst.
Inte nog med det så misstolkade två killar mig totalt, jag trodde dom drev och det gjorde dom tydligen inte bla bla. . .
Att allt alltid ska misstolkas på sms!
Just nu är jag så jävla negativ så det inte är sant . . . . hoppas det inte smittar ner på er!
Klev upp sex, fixade mig, skulle dricka varm oboy fast den blev kall och det hjälpte inte mot min hals som har ont.
Idag ska jag på informationsmöte iaf för språkresan också, fett kul.
Det är några saker jag ser fram emot den här terminen:
1. Skaffa seriöst förhållande haha.
2. Klassresa till Polen.
3. Balen.
4. Malta med flickorna.
Sen är det ju massa andra små saker men det där ser jag verkligen fram emot.
Man ska sikta emot dom roliga sakerna för då går tiden fortare . . . .







Dagens outfit:




Linne, en avklippt klänning.
Kjol, Gina Tricot.
Gråa Tights, Bikbok.
Trekvarts kofta, syrrans.
Örhängen, Ur & penn.

Kommentarer
Postat av: Michelle von Walden

Stackare hoppas halsen blir bättre, har du ont i halsen blir det faktikt bättre med kallt, jag har legat sjuk sen i fredags och varmt gör ännu ondare i halsen. Ät glass om det inte blir bättre :) <3

2009-02-16 @ 10:59:42
URL: http://michellevonwalden.blogg.se/
Postat av: naliie

söta klänningar :)

2009-02-16 @ 14:10:26
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0