Jag sover som bäst när jag sover bredvid dig

Vi kom iallafall hem till älskllingen tillslut igår.
Förste mötte vi hans kompis Kevin och sen gick vi hem till han.
Klev upp sex imorse,
för han skulle jobba och jag tycker att det är pinsamt att sova kvar.
Iallafall så åkte jag hem och först var jag jätte pigg,
och fixade massa saker.
Men sen somnade jag och klev upp runt ett,
för skulle med mamma till sjukhuset.
Fick iallafall en jätte fin blomma utav henne.
Sen satt jag där i väntrummet och väntade.
Tänkte följa med in men va inte sugen på att svimma idag.
Och nu har jag vart hemma en stund och städat,
måste fixa lite saker innan skolan börjar!
Vill verkligen inte börja nu . . .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur såg kevin ut ?

2009-08-23 @ 11:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0