vad hände i Söndags?

Jag klev upp och åkte till jobbet,
jobbar nästan hela veckan!!
Men skönt när man får massa pengar haha, i love money.
Studiebidraget och de jag får av mamma räcker ingenstans jue!
Alltid i slutet av månaden har man typ 74 öre kvar?

Iallafall efter jobbet mötte ängeln mig och så köpte han pizza till oss.
Sen hemma hos han börja jag kolla på film medans han ordnade ett bad?
Men älsklingen är så söt,
för de första var de tända ljus i hela badrummet skit mysigt,
sen va de något fel så man kunde inte få varmvatten?
Så han satt och koka vatten i en timme för att fylla badet.
Det va iallafall de bästa badet jag någonsin badathaha.
Haha han är så gullig,
på nätterna när jag vaknar och är kissnödig men man orkar verkligen inte kliva upp?
Då bär han mig till toaletten i sin famn haha.
Han håller alltid koll på mina saker också,
jag kan vara riktigt virrig ibland!
Vilken tur att jag har honom, annars skulle mitt liv vara ett stort kaos.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0