<3





Nu har 7 månader gått och jag ångrar ingenting.
Visst har vi haft våra dåliga stunder,
men de måste man ha för då kommer man varandra ännu närmre.
Men som vi sa, vi ska kämpa för oss tills de inte går längre och det kommer aldrig hända.
Det finns nog ingen som kan ha bättre pojkvän än mig,
du är alltid rädd om mig och behandlar mig som en prinsessa.
Ibland kan jag bli trött på dig när du är för rädd om mig,
men jag vet att du bara vill mitt bästa.
Och jag kan ju göra lite konstiga saker ibland haha.
men när jag är med dig känner jag mig så trygg,
jag skulle våga gå igenom ett krig med dig i min hand,
för jag vet att du skulle skydda mig till döds.
Du får mig att känna mig så älskad och speciell,
och de bästa jag vet är att få se dig le.
Som när du alltid möter mig,
och man ser att dina klarblåa ögon bara spärras upp och du ler.
Eller när jag säger något korkat och dit leende kommer fram,
så står du och tittar på mig tills jag kommer på de dumma jag sa,
så tar du mig i din famn och pussar mig i pannan och skrattar.
Om jag inte hade dig i mitt liv vore de så tomt.
Jag älskar dig Dennis Landberg,
och min kärlek till dig kommer alltid att vara obeskrivlig <3


( Våran låt )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0