Uppe

Bara för att jag gick och la mig så jävla tidigt igår,
vaknade jag sex imorse och kunde inte somna om!?!
Så låg och störde Gurra ett tag.
Inatt byte jag ut Dennis till Gurra istället haha.
( Misstolka inte )
Nu skulle vissa bloggläsare få för sig att jag tänder på min brorsa,
eller annat skit . . .
Men de är bara ni som hatar mig som hittar på rykten och skit.
Men vilken tur att jag aldrig publicerar era "läsbara och fina" kommentarer ni skickar.
Get a life . . .
Iallafall så har jag bara tre korta lektioner idag,
börjar sent och slutar tidigt.
Rätt så skönt . . .
Och inatt hade jag världens skummaste dröm.
Drömde att jag johanna och massa andra hoppade av gumnasiet
och började i grundskolan igen?
Jätte konstigt var det.


Sommar 08?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0