Släkten är seriöst värst

Jag får ständigt frågor om min släkt,
så nu kan jag berätta kortfattat om det.

Jag bor hos min mamma med min låtsaspappa,
men han är som min pappa och han behandlar mig som sin dotter.
Om min mamma dog skulle jag bo hos han och inte hos min riktiga pappa.
Mamma har en son Gurra med sitt ex,
och Juha har en son min kusin med min moster,
dom är här varannan vecka.
Sen har jag min hel syster jossan som aldrig är här.
Hon bor hos pappa,
som jag inte har kontakt med . . .
Jag har inte haft kontakt med dom sen i januari,
och kommer nog inte ha det mer heller.
Han har en son med sin fru, theo.
Som jag saknar otroligt mycket.

Sen är de stora historier som jag inte orkar gå in på,
men har kontakt med pappas sida.
Tyvär bor alla utom farfar i Norrland så träffar inte dom så mycket,
som jag skulle vilja.
Sen mammas sida är väl lite kaotisk.
Har kontakt med min riktiga mormor sen min
moster och mina morbröder,
min morfar och moster och låtsas mormor,
är ute ur bilden.
Sen har jag ju växt upp med massa andra,
som ann och massa andra som man tar som släkt.

Aja det är så mycket så orkar inte berätta,
och vill inte att alla ska veta allt heller.
Men aja det där med släkten är värst är fan sant.
God natt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0