My day

Vaknade av regnet,
hade ingen lust att gå till skolan men gjorde det ändå.
Sen på tuben tog en gammal gubbe mina fötters plats!
Dom låg så skönt på sätet framför och då kommer den här tjockisen
och ska sitta där?
Fan vad självisk han va!
Som om att han vore viktigare än mina tosingar!!!
Skolan gick faktiskt snabbt men jag lär mig inget på lektionerna.
Matten kan jag redan,
så pratade med matte lärarn och det är bara repetion i a,
så ska lägga till matte B sen och vill jag lägga till matte C också!
Men det har jag tydligen inte behörighet till!
Men han sa att om jag verkligen ville kunde han fixa det.
Sen efter skolan åkte jag hem och så var Ann här,
så åt middag med henne och mami och nu ska jag träna.
Har bestämt mig för att skippa dansen den här terminen,
och börja träna på gym för då kan jag bestämma mina tider själv.


Kommentarer
Postat av: juliet

haha din lilla tönt gå t skolan imon med ;D

2009-09-02 @ 20:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0