Mina dagböcker

Tog också hem fem gamla dagböcker.
Skrev ju jätte mycket i dagbok när jag va yngre
och nu är de skit kul att läsa.
Var bara tvungen att bryta upp en först!

"Idag köpte jag ett par nya skor,
vet inte om jag tycker om dom eller inte,
men bestämde mig för att köpa dom iallafall.
Sen när jag kom hem till mamma va Anders där,
han är faktiskt ganska snäll när han inte är som djävulen.
Idag märkte jag att jag saknar ***** jätte mycket,
tur att jag träffar han på Måndag då.
Jag gillar verkligen honom, för jag är pyttesmått kär.
Kram din E. "
Skrivet: 2004-10-05

"Idag började skolan dåligt,
det började med att jag kom försent till syslöjden
och sen till matten med.
Det var dåligt gjort utav mig tycker jag.
Imorgon ska jag säga förlåt till **** för att jag skrek
att hans flickvän va dum ihuvudet
och han blev lite ledsen tror jag.
Så ska säga förlåt.
Men jag får ju faktiskt ha min egna åsikt!
Ps. jag gjorde en frivolt idag på idrotten.
Kram din E."
Skrivet: 2004-10-08

" Den här dagen har vart den sämsta i hela mitt liv.
Låtsades vara sjuk i dag,
sen blev jag sur på jossan så tog fram kökskniven,
men sen när jag la ifrån mig den slog hon ner mig så att jag började gråta.
Jag hatar att hon är starkare än mig.
Sen nu ska jag försöka sova för mamma säger
att om jag inte går till skolan får inte jag vara ute efter.
God natt dagboken,
kram din E. "
Skrivet: 2004-10-09


Knappast svårt att få upp?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0