Min förhärliga dag



Skolan gick grymt snabbt, haha otroligt snabbt.
Ringde iallafall på rasten och bokade resturang bord,
hon jag pratade med fattade ju typ ingenting men hoppas hon fattade ändå?
Iallafall så låg bara jag och älsklingen igår och kollade på film och mös.
Sen imorse åkte jag till skolan, trött som vanligt.
Aja allt är som det vanliga,
förutom att min familj  har blivit snake beroende?
Dom har inte ens tid med att slänga en blick på mig?
Hallå jag är familjens lilla prinsessa,
all uppmärksamhet ska ägnas åt mig,
inte ett dumt mobil spel!?!
Men nu ska jag köra ett joggingpass innan min bebis kommer . . .


Kommentarer
Postat av: Daniel

Fin bild !

2009-09-23 @ 17:18:11
URL: http://dannejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0