Just a trip in the city . . .

Kund einte sova på hela natten alltså?
Vände och rörde på mig hela tiden så älsklingen kunde inte sova heller.
Men men tillslut var man ju tvungen att kliva upp . . .
Åkte in till stan med älsklingen och johanna och alex,
sen kom kevin också.
Gick runt i olika butiker och gjorde inget speciellt,
jo byte min väska som hade gått sönder.
Sen åkte jag hem och tog en varm dusch och kollade på idol.
Är helt slut, har börjat få ont i halsen också!
men det tänker jag inte säga till mamma.
För då får man bara elaka kommentarer som:
* Du ska till skolan ändå!
* Du är ju alltid sjuk på något sätt?
* varför blir jag inte förvånad?

Haha jag känner verkligen min mami utantill.
Nu ska jag iallafall städa,
kan inte sova om mitt rum är stökigt,
PANIK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0