Jag bryter ihop

Hela den här dagen har vart fuckad!
Har känt mig ful hela jävla dagen,
och har vart allmänt trött.
Är seriöst trött på allt,
och mest busschaffisar . . .
På vägen hem så gick ja på efter tre killar!
Och sen tröck jag på stopp knappen på två gånger!
Men busschauffören körde ändå förbi jävla mongoli!!!!!
Så jag sa till,
och då började dom andra säga att jag inte tryckte?
bara för att retas säkert . . .
Och den där jävla busschauffören förstod ju inte Svenska typ heller.
Han- Du måste ju trycka på knappen?
Jag- JAG TRÖCK JU!
Han- Man måste ju trycka på knappen?
Jag- Men jag säger att jag tröck på knappen två gånger!?!
Han- Men man måste trycka på knappen!
Fattade han inte vad man sa eller
va han bara allmänt jävla dum i hela huvudet?
Sen blev jag så sur över allt,
så kastade mobilen i marken så den la av . . .
Men jag tror den bara behöver laddas lite.
Åhhh jag är på sådant jävla Pms humör.
Orkar inte med livet alltså,
allt är så jävla omständigt!



Är så jävla irro på mitt hår också,
ska färga mitt hår ljusbrunt nästa vecka . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0