Jag är off och jag vet det.

Sov hos Dennis igår,
vi åt pizzza, och medans
han och några andra spelade basket,
gjorde jag ett vad med hans brorsa totte.
Att jag kunde springa till deras centrum på tjugo minuter
och handla godis till han . . .
Och jag lyckades fan! På åtta minuter gjorde jag det.
Sen på kvällen satt jag med hans mamma och syster och snackade,
vi åt popcorn :) mums.
Sen imorse sov jag kvar medans älsklingen åkte till jobbet.
och sen imorse åt jag frukost på burger king med mammsen.
Efter åkte vi med mormor och handlade lite!
Sedan åkte jag hem till ann på söder för att hämta lägenhetsnycklar.
Ska ju få låna hennes lägenhet i en vecka nu.
Sen åkte jag in till stan för att köpa present till totte
och så skulle jag mötta sis men hon är så seeeegg. . .
Och självklart så mötte man på massa gamla vänner
när man är osminkad och sliten, irriterande!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0