Haha rolig kommentarer



Japp jag ljuger om de hon säger,
hon läser min blogg varje dag så varje gång efter ett inlägg
kommer hon till mig.
Mamma- Men emma nu ljuger du ju om mig i bloggen igen?
Jag- Jag vet, fööörlåt . . .
Haha knappast.
Allt jag skriver som hon säger är sanning.

Jag- Mamma kom en snabbis?
Mamma- Ja stumpan, vad är det?
Jag- Jag har fått en rolig kommentar.
Mamma- Får jag se?
Jag- haha jag ljuger om allt du säger?
Mamma- Bara för att hon säkert har en rugguggla till morsa?
Jag- Haha okej kan du gå ut igen nu?
Mamma- Men det är säkert många som har såna föräldrar.
Som inte kan skoja.
Jag- Men okej. Jag ska också bli en rugguggla till mamma.
Mamma- Men eller hur?
Jag- Jupp, it`s my dream  . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0