Det är bara jag som lyckas!

Gårdagen:
( det blev ändrade planer )
Mötte älsklingen när jag åkte till söder,
sen lagade vi mat tillsamans och städade lite,
sen bråkade vi en stund också . . .
Men man måste göra det i ett förhållande ibland.
Sedan åkte vi till Sätra och jag flummade på stationen.
Dennis trodde jag va full men hade bara druckit några klunkar hehe.
Sen träffade vi Navid och kvällen fortsatte . . .
Somnade typ direkt jag la mig i älsklingen sängen.

Dagen:
Vaknade runt tolv och vi klev upp.
Älsklingen gjorde frukost faktiskt,
blev riktigt chockad.
Ägg, bacon och mackor . . .  Duktig ju.
Sen efter någon timme åkte jag till Söder för att städa.
Då skulle jag spreja rengörningssprej men råka spreja de rakt
i ögat istället!?!
Och det började svida och brännas som fan så stod och sköljde skit länge.
Sen läste jag på etiketten att man skulle kontakta läkare?
Men jag sket i det och åkte hem.
Då på bussen möte jag på Linus,
och vi ska börja jogga tsm.
Får väl se hur de går . . .
Iallafall så kom jag hem och var fett hungrig.
nehepp, då har a la familia redan ätit pizza?
tack för det . . .
Men då tog jag moppen för att åka och köpa till mig med,
då ska dom ha en till?
tjockisar, säger jag ba!
Och nu sitter jag här helt död.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0