Borde jag sova nu?

Jag borde sova men är helt enkelt för pigg för det.
Så sitter och planerar min vecka haha.
Så här ska min måndag se ut iallafall:

1. Ta mig upp ur sängen.
2. Möta Johanna.
3. Åka till skolan.
4. Sno julias ipod eftersom att hon kmr att sno min haha.
5. Åka hem när skolan sluta,
va bara i skolan en heldag för veckan (aa) ops.
Det kommer nog inte att bli någon Spanien resa för min del.
6. Åka till ungdomsmottagningen och göra gravdidtets test,
hoppas verkligen inte!?!
7. Träffa Älsklingen.
8. Åka hem i tid och kolla på tv.
9. Duscha!
10. Sova . . .  SNARK!
Oj sen får jag väl blogga lite också.
Men nu måste jag verkligen försöka sova,
kommer ju aldrig uppp annars!
Pussar & kramar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0