syster yster

Va med Linnea och låg i min säng och prata,
sen tog jag en nål och spräckte mina vätskade fotblåsor.
Efter det var jag tvungen att ha fot bad,
hur mycket jag än hatar fötter var jag tvingad till att röra mina!
Tips till bra fotvård:
1. Ha fötterna i en hink varmt vatten med fotsalt i ca.15 min.
2. Fila bort gammal hud med en fotfil.
3. Ta en ny hink vatten och tvätta dom rena.
4. Använd fotkräm, finns jätte bra ifrån apoteket.
Gör det ca en dag i veckan, fast jag gör det ca en gång per år.
Sen åt jag middag.
Det var så skönt att äntligen få mammas mat i magen,
fast jag kunde ändå inte äta köttet,
har verkligen tappat matlusten för det.
Sedan tog jag äntligen en efterlängtad dusch,
och sen kom syrran.
Hon fick sina två presenter jag köpt men ena ville hon inte ha.
Jag har levt med henne i 13 år och vet fortfarande inte vad hon gillar haha.
Ska visa imorgon vad jag shoppade där borta för nu är det girls talk.


Bara för att jag alltid blir så jävla bra på bild (aa)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0