Sorry

Förlåt för min super dåliga uptadering,
Johanna är här och Linnea var här.
Men nu kan jag passa på och skriva lite.
Ehh, vi åkte hem till mig, åt ben & jerry,
sedan gick vi och mötte Linnea och gick hem till mig igen.
Satte oss utomhus och drack min egna läsk ( jag gjorde den själv, med egna saker! )
Sen gick vi in satt och prata och vi gjorde mini pizza.
( Bröd, ketchup, ost, skinka )
Sen blev de prat och tv och nyss följde vi Linnea hem.
Så nu är de bara vi två . . . .
Johanna ska sova här inatt och imorgon har vi orientering!
Lärarna kommer väl få hämta oss en mil utanför kartan!



Kommentarer
Postat av: C H A LL A N S FOTOBLOGG

Hej hej:) Jag är ledsen att jag inte har uppdaterat min blogg på länge... Men jag hoppas att du inte slutar att läsa min blogg:)



Kram kram<3

2009-05-26 @ 19:15:56
URL: http://absolutchallan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, vad länge sen jag åt minipizza! Kommer ihåg när man gjorde det på lekis eller på kompisarnas kalas när man var liten :)

2009-05-26 @ 21:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0