Sjuk igen?

Jag la min energi på våra jävla dance videos och nu är jag helt sluuuut!
Har typ fått bihållsinflamation också!
För har skit ont i bihållerna och när jag böjer på mig känns det
som om att dom ska sprängas!
Och det skulle inte chocka mig eftersom att jag är så jävla snorig och förkyld.
Ska nog börja gå på pencellin igen även fast jag igentligen inte borde,
det fungerar typ inte! Har gått på det för mycket.
Men tror ändå jag ska testa för orkar inte bli sjuk nu,
Fast eftersom att jag har VIP får jag hämta ut det utan att en läkare skriver ut det.
Får det ens vara så?
Skit samma. . . .
Om jag hade klätt mig lite varmare skulle jag vart frisk.
Men nu ska jag sova, har prov imorgon!
Sussa gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0