Nu är jag hemma darlings

Nu är eran Emma hemma,
känns så jävla SKÖNT.
Har saknat alla massor.
Ska skriva om allt vi gjorde senare.
Men just nu måste jag äta en fettig hamburgare med pommes,
för deras mat gick inte hem hos mig!
Bara så ni vet bör ni förbereda er för bilder,
jag har tagit över 600 plus massa filmer!



Sen ett stort tack till Linnea,
Tack gumman för att du tog hand om bloggen.
Du ska veta att jag älskar dig och alltid kommer att ställa upp för dig,
i alla väder.

Ska få bort den här jävla huvudvärken nu så att jag  kan springa upp till dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skriver det här till dig för att jag ser verkligen upp till dig och tycker du är otroligt smart och vacker.

Jag har aldrig haft något problem med mitt utseende, har tyckt att jag ser helt okej ut.

Men ändå känns det som jag ser ut som en kille, har ganska markerade axlar och 70A i bhn.

Nu är det så att jag vill ta hål i öronen men får inte för min mamma pga min allergi, även fast den har växt bort! Jag är liksom snart 14 år och känner mig så annorlunda jämfört med alla andra..

Vad tycker du jag ska göra, jag vill se mer tjejig/kvinnlig ut..

2009-05-17 @ 15:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0